بهترین روانشناس در غرب تهران و سعادت آباد

بهترین روانشناس و مشاور کسی است که در درجه اول دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایش های روانشناسی یا مشاوره باشد. علاوه بر داشتن مدرک تخصصی معتبر، روانشناس و مشاور خوب باید در کارگاه های مختلف و دوره های دانش افزایی و دوره های کارورزی زیر نظر اساتید برجسته نیز شرکت کند و به صورت ممتد دانش تخصصی  و تجربه عملی خود را افزایش دهد.

یکی از منابع معتبر برای استعلام اعتبار روانشناس و مشاور خوب و مورد اعتماد، مراجعه به سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور است. مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره حس زندگی دارای مجوز تاسیس از سازمان نظام روان شناسی ومشاوره کشور و دارای مجوز تاسیس مرکز تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده از وزات ورزش و جوانان می باشد.

درمانگران این مرکز با توجه به تاکید مدیران بر تخصص گرایی ،  در حیطه های مختلف سلامت روان که در زیر ذکر شده اند خدمات ارزنده ای را ارائه می دهند؛

  •  مشاوره تخصصی پیش ا ازدواج
  •  درمان تخصصی اختلالات و مشکلات حوزه کودک و نوجوان
  • زوج درمان تخصصی
  • درمان اختلالات حوزه زوج و خانواده
  • درمان اختلالات تخصصی و بالینی مانند افسردگی، اضطراب، فوبی، وسواس

همچنین درمانگران این مرکز دارای رویکردهای مختلف درمانی مانند درمان شناختی رفتاری، طرحواره درمانی، درمان هیجان مدار، درمان متمرکز بر شفقت، رفتار درمانی دیالکتیک، درمان پویشی و … می باشند.

پیشنهاد می شود اگر به دنبال یک روانشناس و مشاور خوب در غرب تهران و سعادت آباد تهران هستید می توانید با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره حس زندگی تماس بگیرد و ازخدمات بی نظیر متخصصان این مرکز بهره مند شوید.

شماره تماس؛ 02126740351-   09901813006  _  09901813007

اینستاگرام؛ @hesezendegi_psy

تلگرام؛ hesezendegi_workshops